[Origo] teremMicrosoft terem T-home terem

Microsoft terem

09.00 - 10.00 Regisztráció, reggeli, networking
11.00 - 11.30 A Web2 gazdasági igazolása – létezik, vagy mítosz? – workshop - Csiszár Dénes (Microsoft)
11.30 - 11.45 Kávészünet
11.45 - 12.05 Amikor hatásos fegyver a Creative Commons - Bodó Balázs (Creative Commons Egyesület)
12.05 - 12.25 Show me the money! - Fabricius Gábor (Republic Advertising)
12.25 - 12.45 Beszédfelismerés és videó keresés - web2 módra'? - Tompa Tamás (Digital Natives)
12.45 - 13.05 A Vatera tranzakciója - Czirják László (iEurope)
13.05 - 14.00 Ebéd
14.00 - 14.20 Widd(get) hírül vándor a webes döntéshozóknak! ... avagy a social media és a widget-ek marketinglehetőségei - Kaizer Gábor (ReVISION)
14.20 - 14.40 3 lessons science can teach you about internet marketing - Ján Šifra (etarget Kft) (az előadás angol nyelvű szinkrontolmács nélkül)
14.40 - 15.05 A Platformok az Égbe mennek - Bátorfi Zsolt (Microsoft Magyarország)
15.05 - 15:25 Egy magyar ötletből az amerikai start-upig - Egy program ajánló rendszert fejleszt angyal tőkéből az Egyesült Államokban – Bakó Zsolt (zsoltbako.com)
15.25 - 15:45 Szolgáltatást indítunk - Dobó Mátyás (doransky.hu)
15.45 - 16:05 Kávészünet, beer time
16.05 - 16:25 Adatbányászat és WEB2 - Hogyan tudsz ajánlási rendszert fejleszteni, amiből könnyebben megbecsülhető a többi esetleges termék megvásárlása is? – Németh Bottyán (Gravity)
16.25 - 16:45 Magyar cég meghódítani Európa! - Szabó Erik (Carnation Zrt.)
16.45 - 17:05 Crowdsourcing: Emergencia a gyakorlatban - Szekfű Balázs (guanxi.hu)
17.05 - 17:25 Profit-maximalizálás interaktív kommunikációval - Végvári Imre (Arcus Interactive Group)
18.00 - ? Post-Camp - Gödör Klub

Műsorvezető: Tóth Evelin