09.00 - 10.00 |
Regisztráció, reggeli, networking |
11.00 - 11.30 |
A Web2 gazdasági igazolása – létezik, vagy mítosz? – workshop - Csiszár Dénes (Microsoft)
|
11.30 - 11.45 |
Kávészünet |
11.45 - 12.05 |
Amikor hatásos fegyver a Creative Commons - Bodó Balázs (Creative Commons Egyesület)
|
12.05 - 12.25 |
Show me the money! - Fabricius Gábor (Republic Advertising)
|
12.25 - 12.45 |
Beszédfelismerés és videó keresés - web2 módra'? - Tompa Tamás (Digital Natives)
|
12.45 - 13.05 |
A Vatera tranzakciója - Czirják László (iEurope)
|
13.05 - 14.00 |
Ebéd
|
14.00 - 14.20 |
Widd(get) hírül vándor a webes döntéshozóknak! ... avagy a social media és a widget-ek marketinglehetőségei - Kaizer Gábor (ReVISION)
|
14.20 - 14.40 |
3 lessons science can teach you about internet marketing - Ján Šifra (etarget Kft) (az előadás angol nyelvű szinkrontolmács nélkül) |
14.40 - 15.05 |
A Platformok az Égbe mennek - Bátorfi Zsolt (Microsoft Magyarország)
|
15.05 - 15:25 |
Egy magyar ötletből az amerikai start-upig - Egy program ajánló rendszert fejleszt angyal tőkéből az Egyesült Államokban – Bakó Zsolt (zsoltbako.com)
|
15.25 - 15:45 |
Szolgáltatást indítunk - Dobó Mátyás (doransky.hu)
|
15.45 - 16:05 |
Kávészünet, beer time
|
16.05 - 16:25 |
Adatbányászat és WEB2 - Hogyan tudsz ajánlási rendszert fejleszteni, amiből könnyebben megbecsülhető a többi esetleges termék megvásárlása is? – Németh Bottyán (Gravity)
|
16.25 - 16:45 |
Magyar cég meghódítani Európa! - Szabó Erik (Carnation Zrt.)
|
16.45 - 17:05 |
Crowdsourcing: Emergencia a gyakorlatban - Szekfű Balázs (guanxi.hu)
|
17.05 - 17:25 |
Profit-maximalizálás interaktív kommunikációval - Végvári Imre (Arcus Interactive Group)
|
18.00 - ? |
Post-Camp - Gödör Klub
|